一种最真实的声音

听过很多次,都还是会感动。现代很多歌手都有很多不同的风格和表现,可是,最传统,最真实感人的声音,却很久很久没听过了。以前,我喜欢country song,后期,让我印像深刻的是啊牛在第二届海螺旋奖里final唱的那首,“阿牛与阿花”的故事里找到,当天,我真的有点控制不了,站起来,大声喊“好”!有时,唱的好的歌不一定会感动,可是,让我感动的歌,一定很耐听。这小女孩,唱出简单几句,却献起我内心很大的波动。

修饰,老练的歌声,会吸引人,最真诚的声音,却让我感动。我其待,能写出一首感动到自己的歌。一首就够了!天啊,给我灵感。



noelle, if you read this blog, pls leave down ur friendster blog address in my comment section. TQ

评论

Unknown说…
gosh..i just viewed this lil' girl on youtube last weekend. And you know what, my eyes are swimming with tears! Amazingly touching! Connie Talbot - her voice moves the heart! 从来没听过这么感动的声音. Umm..what do you mean by leaving down my friendster blog address? Which one? me blur...and hardly in friendster already :p