寄不出的一封信 2

一个月了。与你失去联络有整个月了。你好吗? 这整个月来,我最想知道的答案就是这个了! 现在,每一晚,无论有多累,我还是坚持要CHECK 我的YAHOOMAIL, GMAIL和FRIENDSTER,我还是每晚满怀希望的在查看是否有你的回邮。

我想,你生气了吧,我想,你放弃这段友情了吧,无论如何,让我知道你没有事,你要如何我也没有意见!

我不知道自己做了什么,让你骂也不骂,打也不打就失去影踪了。

有晚,我梦见,你告诉我,对不起,最近忙到上网也没时间。我在梦里开心到醒来,因为只要你没事,什么原因我都接受。

只想告诉你,你的不告而别,让我很担心!

评论

E|aiNe cHiN说…
CJ,

Although i'm not really know how to read chinese but i still can understand what you wrote here.

i hope that she will back to you or at least give you an answer "WHY" she left...

hmm... same thing... dun quit!!

:) elaine
西街 = CJ说…
Thanks elaine, well, everyone have their rights to choose what they want, I hope she also found someone she love in her life too !